Friday 27 April 2012

BALING...ISU TAN SRI AZIZ..ORANG SPR AHLI UMNO

apalagi puak pakatan nak bohong pada rakyat:-



semalam dalam ceramah yang bertajuk selamatkan politik islam, ahli parlimen Parit Buntar, Perak yang juga AJK Kerja PAS Pusat, Mujahid Yusuf mendedahkan pegawai SPR mempunjyai keahlian UMNO.... Fitnah terang Bulan dan penipuan bulat bulan yang di bawa oleh sebilangan pengAnut agama PAS UMPAMA KATAK DIBAWAH SERBAN, FASIK DIBAWAH RAMBULAN. lihat siapa sebenar ABD. AZIZ BIN HJ MOHD YSOF...DIBAWAH INI
INI LAH ABD AZIZ YANG SEBENARNYA TELAH DIMAINKAN 
OLEH PEMBANGKANG DALAM WIKIPEDIA


NAMA : ABD AZIZ BIN HJ MOHD YUSOF
NO IC : 590410-05-5139
PEKERJAAN : PEMANDU DI JABATAN PERDANA MENTERI


Dalam wikipedia Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof telah di kaitkan kononnya beliau adalah Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Cawangan Daisy tetapi kenyataan nya Abd Aziz Bin Hj Mohd Yusof adalah seorang pemandu yang telah berkerja sebagai pemandu di bahagian Kebinet Jabatan Perdana Menteri


sumber/PerdanaHitam 

Ini lah penipuan yang telah dimainkan tersebar yang di mainkan oleh mujahid yusof kepada penduduk Baling... mengapakah rakyat cepat sangat nak mempercayai berita yang cuba disampai oleh puak pembangkang tanpa bukti.

alahai mujahit orang dah cerdik la.... yang hang mai nak perbodoh rakyat Baling wat mende... sedangkan ustaz taib taib, bekas imam pun depa buang....ini kan ustaz terompah macam hang, nantikan kupasan apa yang ustaz katakan: selamatkan politik islam....geng parasit PAS meracau.

1 comment:

  1. cantiknya mykad seorang lelaki...dia letak mykad dia dlm purse ke? lelaki selalu letak kt dompet blkg bontot....mcm kad pengenalan baru jer...baru buat ke???...hahaha!!!

    ReplyDelete