Saturday 28 April 2012

PEMIMPIN DITANGKAP KOYAK POSTER CERAMAH

Perkhabaran yang kk dapat.... dari seorang pemuda PAS cawangan sebuah kampung berdekatan Pekan Kupang. ceritanya bermula apabila Ahli Parlimen Baling Ustaz Taib akan mengadakan ceramah Tarbiyah di Pekan Baling Yang BERTAJUK : SELAMATKAN POLITIK ISLAM. ISU sebenar... berpunca dari tidak sehaluan serta beliau berada dalam team yang lain, seorang yang berjawatan dalam PAS Baling, bertindak menanggalkan poster ceramah  seperti dibawah.... apa yang lebih menarik ketika beliau bertindak MENNAGGALKAN poster tersebut, geng pemuda PAS yang menyaksikKan  pengkhianatan tersebut bertindak menangkap pemimpin tersebut. tangkapkan tersebut berdasarkan geng pemuda PAS tidak mengenali pemimpin bekenaan.


Kejadian berlaku pada hari selasa lepas, Biodata pengkhianat PAS Baling tersebut biarlah di rasiakan dulu........salah tangkap la...hampa ingat orang UMNO ka yang dok wat kerja jahat....rupanya orang PAS yang kecewa dengan Kempimpinan Ustaz Taib....yang dok sebotaj Ahli Parlimen Baling ini.


Sebenar kejadian ini berlaku di..............
(kk pernah keluarkan cerita tentang pergolakan politik kampung berkenaan)


P/S : APA DAH JADI NI.............................................JIKA BETUL APA YANG YANG DISAMPAIKAN OLEH INFOMER KK..... TENTANG KEJADIAN YANG BERLAKU... TEAM USTAZ BOLEH BERSEDIA MENGHADAPI PEPERANG BUKAN DENGAN ORANG UMNO. TETAPI DENGAN TEAM CG JO.









No comments:

Post a Comment