Wednesday 25 April 2012

MERANA>...............YANG TERBAIK TAK SELALUNYA AKAN MENANG.



BARCELONA 25 April - Chelsea yang bermain 10 orang selepas John Terry dilayangkan kad merah serta kegagalan Lionel Messi menyudahkan sepakan penalti membolehkan kelab England itu melangkah ke akhir Liga Juara-juara dengan agregat 3-2.

Pada pertemuan separuh akhir kedua di Nou Camp awal pagi ini, The Blues yang beraksi dengan 10 pemain berjaya mengekang asakan Barcelona untuk mengikat tuan rumah 2-2 dan menanti pertemuan Real Madrid dan Bayern Munich di perlawanan akhir. 


sebelum ini ramai yang menyatakan chelsea terpaksa menyediakan karung "gundi" ketika berhadapan dengan Barcelona. Messi yang memenangi anugerah pemain tebaik dunia dan juga penjaring utama akan merobek  gawang CheLsea. 


pemainan cantik yang diamalkan oleh Barcelona bukan pengukur untuk mencapai kemenangan. heeehhhh.... tetapi jaringan gol. walaupu barcelona bermain dengan 11 pemain dan cheLsea dengan 10 orang tetapi chelsea lebih bernasib baik.......... 


ingatlah BARCELONA walau mempunyai pemain-pemain terbaik dan dan pasukan yang hebat...bukan selalu akan menang.....bola itu bulat jaringan lebih penting dari sega-galanya...................................////


# WALAUPUN AKU BUKAN PENYOKONG CHELSEA..... TAHNIAH LA...




MAN UNITED TETAP DI HATI.......



No comments:

Post a Comment