Sunday 15 April 2012

TAHNIAH !!!!!!!! ULAMA PAS BALING

ULAMA PAS GAGAL SEKAT PENGARUH DAP/PKR DI BALING.




USTAZ TAIB AZAMUDDIN (PAS)
AHLI PARLIMEN BALING.





Semenjak PAS benikah dengan DAP dan menjadi madu PKR dan di namakan Pakatan Rakyat, banyak perangai dan fenomena aneh yang berlaku di kawasan-kawasan yang dikuasai oleh PAS. Antara fenomena aneh tersebut adalah penghalalan hub dan pusat-pusat maksiat. Walaupun sebahagian penyokong fanatik PAS menyalahkan Kerajaan Pusat kerana tidak wujudnya hukuman Hudud dan Qisas di negara ini, namun apa yang berlaku sebenarnya mencerminkan bagaimana sikap suka menyalahkan orang lain, begitu menebal di hati dan jiwa penyokong PAS.
Hj.Abd Wahab Hassan
(YDP Pas Kawasan Baling)


Di manakah suara-suara ALIM ALAMAK yang memperjuangkan MEMBANGUN BERSAMA ISLAM. Slogan yang sering di laungkan hampir setiakali PRU. Malah puak-puak PAS di kampung-kampung sering membicarakan perjuangan PAS adalah berlandaskan ISLAM. Tetapi lain pulak yang berlaku di pihak ATASAN PAS.......MEREKA SEOLAH-OLAH  MUDAH DI CUCUK HIDUNG HIDUNG menurut sahaja arahan rakan sebantal mereka.

Ahli-ahli PAS perlu sedar bahawa perjuangan PAS SEKARANG BUKAN LAGI MEMPERJUANGKAN ISLAM tetapi sekarang adalah kerana kuasa dan kepentingan peribadi. Sehinggalah KEPIMPINAN PAS SEKARANG DI KUASAI OLEH MEREKA yang hanya menjadi MAHASUBAHAT DAP/PKR.


Itu yang berlaku di Baling!
GAMBAR DARI RAKAN SEPERJUANGAN








No comments:

Post a Comment