Friday 20 April 2012

JOM TENGOK KLIP VIDEO KADIR SHEIKH FADZIL

Tindakan Tan Sri Kadir bertindak keluar dari UMNO memang di alu-alukan.kerana dia sudah jauh menyimpang daripada perjuangan asal (UMNO)...PR kita kena tahu selera Tan Sri Kadir besar mana?



SEORANG lagi Pengkhianat yang sekian lama melekat pada UMNO sudah sudah diracun, pupusnya parasit ini akan menyuburkan kembali perjuangan UMNO untuk terus menuju kemenangan pada PRU akan datang.Tenyata Kadir ini... perjuangan tak telus dan ikhlas dalam perjuangan. tidak seperti Tan Seri Isa Samad, Tan Seri Muhammad Taib dan Tan Seri Rahim Tamby Chick dan  juga pemimpin-pemimpin lama yang masih teguh membela Melayu atas nama UMNO walaupun satu ketika dahulu diketepikan oleh kepimpinan UMNO dalam menjawat jawatan MENTERI.

Tindakan Kadiaq yang sering menbuka rahsia walaupun ada rahsia itu tidak benar menunjukkan beliau merupakan seorang pengkhianat kepada parti UMNO.




Tindakan kadir menikam serta mencerca Parti yang sudah memberi beliau makan selama ini, belum sempat membalas budi UMNO yang menjadikan beliau Menteri dan Pemimpin Parti.. beliau sudah menikam Ahli UMNO dengan pelbagai pendedahan rahsia parti.



Dalam UMNO tidak memerlukan pemimpin yang seperti ini. Pemimpin yang suka membanggakan diri serta yang meudah kecewa serta gilakan Kuasa. Eloklah berundur dari menjadi "duri dalam Daging" Anada semua layak berpada di dalam geng " PKR".






No comments:

Post a Comment