Tuesday 24 April 2012

DATO' SRI BAKAL REJAM MAK LAMPIR.


Gosip Skandal Zahida Rafik dan Datuk Shafie Afdal semakin hangat diperkatakan. Sebelum ini artis Zahida Rafik dikatakan skandal Datuk Shafie dan dinafikan oleh aktres seksi dan jelita Zahida Rafik di dalam laman Twitter dan siap maki balik peminat lagi yew!
Sekarang giliran Dato’ Seri Shafie Afdal pula yang mendedahkan perkara ini kepada media yang kenyataan oleh bekas peribadi Zahida Rafik mengenai beliau memberi RM1.5 juta kepada pelakon Zahida Rafik adalah tidak benar sama sekali dan ianya berunsur politik memandangkan Pilihanraya Umum Ke 13 semakin dekat.
Kenyataan penuh Datuk Seri Shafie:
“Saya mengikuti dengan rapat beberapa laporan di dalam media dan blog-blog tempatan yang telah mengaitkan nama saya dengan satu laporan polis oleh seorang yang bernama Noor Azman bin Azemi (No. K/P: 740214146237) No report AMPANG/007017/12 yang bertarikh 13 Mac 2012 yang mendakwa bekerja sebagai pemandu di bawah saya, dan mengaitkan saya dengan pembayaran wang yang sebegitu banyak kepada seorang artis bernama Zahida Binti Mohamed Rafik,” katanya.
“Dengan ini, saya ingin menyatakan bahawa semua yang tertera di dalam laporan polis berkenaan adalah TIDAK BENAR sama sekali dan kenyataan-kenyataan iringan oleh individu yang menyebarluaskan salinan laporan polis berkenaan adalah BERNIAT JAHAT dan BERUNSUR POLITIK semata-mata.
“Sehubungan dengan itu, saya bersedia mengambil tindakan undang-undang terhadap sesiapa saja yang terus-terusan memfitnah saya dan mengaitkan saya dengan perkara ini”.
PS: MAKA MAKIN MEROYANLAH SI MAKLAMPIR (ZURAIDAH) MUNGKIN JUA...CINTANYA TAK BERBALAS...KOTTT....... APA LAGI YANG NAK MOMOKAN OLEH MAK LAMPIR SEKOR NI.....

No comments:

Post a Comment