Tuesday 24 April 2012

"BINI KU BINI MU JUA"



Mungkin itulah istilah yang paling sesuai digunakan takala cerita dan rakaman yang bakal tersebar akan menentukan untung nasib... munumen yang bakal ditinggalkan oleh pakar "Pembelit" yang terbaik ketika ini....seorang yang diangkat menjadi "wira" oleh mereka yang tertewas.


seringkali melayarkan bahtera indah..mungkin jua si-aljuburi tertewas angakara nafsu dan kegairahanya "mengomol" mangsa...dia telupa yang orang-orang disekeliling menjadi saksi nafsu serakahnya...bak kata pepatah " pelanduk akan melupakan jerat, tetapi jerat tak kan melupakan pelanduk"....


dia telupa saat2 indah itu.. di didikasikan dalam bentuk visual..oleh sahabat yang pernah dianggap sebagai sahabat reformasinya. keterlaluan dalam hobi "pelik" membuatkan sahabat menjauhkan diri..pesanan,teguran,nasihat tidak diendahkan akibat daripada itu sahabat menjadi lawan...bersaksikan kisah diatas sahabat tersebut di makinya,dilemparkan pelbagai tuduhah, mencabar sabahabat agar membuktikan perkara itu adalah benar. Si petualang tersebut menyaman sahabatnya itu dengan nilai RM 100 juta.


Sang sahabat yang disaman dan dicabar dengan cabaran itu, dengan tersenyum riang menyerahan satu pita visual kepada sang peguamnya..aduhhhhh.....maka kantoi....lagilah... si aljuburi......apabila penyerahan tersebut belaku dihadapan Datuk Muhammad Shafee Abdullah di lobi kompleks mahkamah Kuala Lumpur di Jalan Duta hari ini.....alkiasahnya

"Jagalah ini betul-betul," kata Nallakaruppan (kiri dalam gambar) kepada Shafee,ketika menyerahkan satu sampul berwarna coklat.

Walaupun ditanya wartawan, Nallakaruppan enggan mendedahkan kandungan pita video itu, dan hanya berkata semuanya akan didedahkan semasa prosiding mahkamah.

Anwar memfailkan saman tersebut awal tahun ini terhadap bekas ahli PKR itu, serta akhbar harian Utusan Malaysia, yang menyiarkan laporan muka depan yang memetik Nallakaruppan.

"Saya mahu kes ini bermula secepat mungkin. Saya tidak boleh tunggu. Beliau telah menyaman saya sebanyak RM100 juta, tetapi itu tidak cukup. Samanlah saya sebanyak RM500 juta! Saya berpegang dengan keterangan itu," kata Nallakaruppan.

Katanya, ini adalah bukti kedua yang beliau serahkan kepada Shafee, yang "akan memberitahu mahkamah tentang Anwar, (Timbalan Presiden (PKR) Azmin Ali dan isterinya Shamsidar ".

#Tugguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....apa yang berlaku seterusnya.



No comments:

Post a Comment