Monday 16 April 2012

DATARAN MERDEKA JADI GELANGANG BERMADU KASIH


DEMONSTRASI TAJAAN PKR.. BULAN BERMADU KASIH. 

Gambar Hiasan
Paku dulang paku serpih, mengata orang juak-juak Pakatan Haram yang melebih-lebih. Itu sahaja ayat yang paling secocok kepada pewaris-pawaris Melayu derhaka yang diketuai oleh seekor mahasewel Adam Adli.


Pertuduhan demi pertuduhan juak-juak PR lemparkan kepada UMNO akhirnya terpalit kembali ke muka mereka sendiri.



Demonstrasi Mansuhkan PTPTN telah dicemari dengan anasir-anasir maksiat yang dilakukan oleh para pendemo ini. 

Lihat gambar dibawah serta huraiannya :


Biar kita bersangka baik. Mungkin mereka ini sudah berkahwin tetapi disitu bukanlah tempatnya untuk menunjukkan rasa romantik terhadap pasangan. Bayangkan berapa banyak fitnah boleh timbul apabila adegan diatas dipertontonkan kepada orang awam? Itu secara luaran tetapi lihat pula secara dalamannya. Jika mereka berdua ini bukan muhrim yakni belum bernikah, bagaimana pula? DI syorkan pihak berkuasa yang berkaitan dengan maksiat perlu memantau di setiap khemah. Mana nak tahu...mencegah lebih baik dari berubat, bukan?


Ini lagi seorang...Yang wanita bolehlah diberikan alasan uzur tetapi bagaimana pula dengan lelakinya? Uzur jugak ker?  Jelas-jelas disebelahnya begitu ramai orang bersolat tetapi dibuatnya endah tidak endah sahaja. Bagaikan mempersenda-sendakan solat tersebut lagaknya.

Jika inilah gayanya mahasiswa/wi tajaan Pakatan Haram, adalah lebih baik Kerajaan jangan pedulikan segala tuntutan mereka. Kerana begitu jelas, ilmu yang didambakan di institusi-institusi tidak dapat mengajar mereka agar menjadi manusia yang sebenar.

SUMBER : MELAYU KEDAH TERAKHIR -

No comments:

Post a Comment