Saturday 6 April 2013

Perdana Menteri @NajibRazak lancar Manifesto untuk rakyat #ManifestoBN #APromiseofHope #Vote4BN #Najib4PM #Transformasi #BNBagus #GE13 #PRU13 #1Malaysia #JanjiDitepati #BetterNation




Salam 1Malaysia,


Dengan pengumuman pembubaran Parlimen oleh YAB Datuk Seri Najib Tun Razak kelmarin, kita bakal menghadapi pilihan raya tidak lama lagi. Pilihan raya adalah hak dan peluang bagi kita untuk menentukan pucuk pimpinan yang akan mengemudi hala tuju negara kita ke arah kesejahteraan dan kemakmuran yang berpanjangan.

Sabtu 6 April 2013, Perdana Menteri akan melancarkan Manifesto Barisan Nasional (BN) bagi PRU-13. Manifesto ini adalah satu janji BN kepada rakyat Malaysia, sekiranya diberikan mandat untuk sekali lagi mentadbir negara bagi tempoh yang akan datang.

Majlis Pelancaran Manifesto BN tersebut akan diadakan pada pukul 8.30 malam di Stadium Putra Bukit Jalil dan akan disiarkan secara langsung di saluran TV1 serta Astro Awani.

Untuk perkembangan lanjut mengenai pelancaran manifesto tersebut, ikuti tweet terkini menerusi laman Twitter @NajibRazak dan seterusnya layari 1Malaysia.com.my untuk mengetahui dengan lebih lanjut kandungan manifesto tersebut.

Lihat sini untuk mengetahui pencapaian-pencapaian Perdana Menteri selama ini.

No comments:

Post a Comment