Sunday 1 April 2012

SELAMATKAN LAH SAYA............................

'Undi Pas masuk syurga janji kosong'

Masuk syurga hanya dijanjikan oleh ALLAH swt kepada manusia yang beriman dan bertakwa dan tidak pernah dijanjikan kepada manusia yang menyokong parti politik tertentu.


"Syurga ini bukan milik manusia tetapi milik ALLAH," 



Oleh yang demikian, kenyataan kononnya sesiapa memberi sokongan dan mengundi Pas akan masuk syurga hanya satu janji kosong yang dilakukan semata-mata untuk meraih sokongan pengundi.Kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat baru-baru ini bahawa Pas tetap dengan pendirian meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan aspek syurga apabila seseorang itu menyokong parti tersebut ketika pilihan raya.






Pada setiap PR UMUM mahupun PR (K) Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan sering kali menggunakan FATWA UNDI PAS MASUK SYUGA. Pas tetap dengan pendiriannya meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan soal syurga apabila seseorang itu melahirkan sokongan kepada parti itu semasa pilihan raya.

p/s: habis selama negara merdaka ni, pemimpin malaysia bukan islam ker? PAS sahaja yang mengkafirkan mereka kerana politik..tak berdosa besar ke mengkafirkan org islam yg lain..sedangkan yg mengkafirkan org islam yg lain tu belum tentu masuk syurga...malah berdosa besar bila membuat keputusan begitu,terutama kerana kepentingan sendiri dan mempengaruhi org lain untuk menyokong keputusan yg tidak betul....kalau nak berdakwah jng libatkan politik.itu mempermainkan hukum ALLAH namanya..

No comments:

Post a Comment