Saturday 22 February 2014

#BERANIKERANABENAR !! Mazidul Akmal Sidik Akan DISAMAN ? @BuletinTV3


SAYA RELA DIPENJARAKAN DEMI MEMELIHARA KEPENTINGAN UMAT ISLAM.


Berani kerana Benar, Keberanian dan ketegasan wartawan yang juga pengacara TV3 ini memeng tidak boleh dinafikankan lagi. Otai Mazidul sering mededahkan isu-isu panas dan kes  yang berprofail tinggi menyebabkan beliau sering dikencam dan ugut dengan pelbagai tindakan. Namun itu semua tidak melemahkan dan menjatuhkan semangat beliau untuk terus membongkar dan membantu masyarakat. Mendedahkan bedasarkan faktar sebenar tanpa prajudis... kali ini "otai" di kencam kerana pendedahan belaiu berhung dengan MLM....

Justeru segelintir mencadangkan agar saya disaman berikutan menyebarkan maklumat RASMI itu.

Pengguna di Malaysia terbukti ingin mengetahui fakta sebenar. Maklumat itu kemudian dikongsikan oleh lebih 3,000 pengunjung laman Facebook JAKIM.  

Malangnya, sebilangan individu terbabit dalam perniagaan MLM itu tidak dapat menerima kenyataan, produk Double Stemcell telah menggunakan logo halal JAKIM secara salah.


Pembaca sekalian, andai kata menyebarkan maklumat tepat demi memelihara kepentingan umat Islam di negara saya cintai ini adalah satu kesalahan mengikut undang-undang, saya rela dipenjarakan kerana memperjuangkan isu ini. Demi Allah yang maha berkuasa dan maha mengetahui, saya enggan melihat semua individu seagama dan sebangsa dengan saya terus dikelirukan oleh kelompok manusia memburu kekayaan duniawi. 

Saya akur, Datuk Seri Lai, individu kaya-raya, menuai hasil penjualan produk dipasarkan oleh majoriti ejen dan stokis berbangsa Melayu dan beragama Islam.


Jika pengeluar bersikap jujur dalam perniagaan, mengapakah perlu logo halal JAKIM itu diperkotak-katikkan? Apakah tujuan terselindung di sebalik tindakan itu? sambung baca Di [ Sini ]







No comments:

Post a Comment