Monday 3 February 2014

Tahniah !! YB Nasir Zakaria mampu lakukan sesuatu demi Rakyat di Kangkongkan. #HanyaDiKedah



Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat Md Khalil Abdul Hadi, Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Pinang Romani Wan Salim dan Ketua Pemuda PAS Kedah Nasir Zakaria. Himpunan yang sengaja diadakan di hadapan Kompleks Pekan Rabu, mengambil kesempatan dari kehadiran orang luar balik/bercuti. Himpunan selama dua jam yang bermula pukul 3.30 petang itu turut membabitkan 10 badan bukan kerajaan (NGO).

Kononya "langau" hendak tunjukkan yang mereka berjuang untuk rakyat. tapi habok pun tarak. KEHADIRAN "langau" ini membuatkan pelawat tidak mendapat keselesaan  serta menutup rezeki  penianiaga di Kompleks pekan rabu. Bayangkan siapa yang hendak melawat dan membeli sedangkan puak langau ini berhimpun didepan pintu... Menyalak... Ini semua..Poyooo


Penganjuran himpunan bantah kenaikan harga atau Turun 3.0 anjuran Pemuda Pas Kedah yang berlangsung hari ini dikecam peniaga Kompleks Pekan Rabu.

Ia disifatkan sebagai tindakan biadab kerana tidak memaklumkan kepada pihak pengurusan dan peniaga di situ menyebabkan berlaku suasana tidak menyenangkan dalam kalangan peniaga dan pelanggan. 

Pengerusi Koperasi Pekan Rabu, Azmi Shahab, terkejut apabila mendapat rungutan daripada peniaga terbabit berikutan kehadiran peserta Turun 3.0.

Menurutnya, perhimpunan tanpa keizinan itu adalah kurang ajar sekali gus mencalar imej kompleks perniagaan itu sendiri.

"Tindakan mereka adalah satu pencerobohan terhadap keharmonian Pekan Rabu sebagai pusat perniagaan utama di bandar raya ini.

"Penganjuran perhimpunan itu menganggu ketenteraman orang ramai dan peniaga. Pekan Rabu hari ini menjadi tumpuan orang ramai memandangkan ia hari cuti umum,"



Kecewa dengan penganjuran terbabit, Azmi berkata, pihaknya akan membuat laporan polis mengenai kejadian itu.

"Kami kesal kerana penganjur seolah-olah mempergunakan peniaga di sini untuk menyokong tindakan mereka sedangkan kami tidak terlibat dengan kenaikan harga barang.

"Ramai peniaga merungut dan rasa kecewa kerana kehadiran orang ramai terganggu akibat perhimpunan itu," katanya. 



Tanpa Nama berkata...
Tu pun import mai mana macai2 hijau depa utk bg riuh ramai kt Pekan Rabu.. macai2 PAS yg bodo2 ni ja duk rajin lg ikut.. yg dh serik dgn pemerintahan rejim PAS 2008 dlu tobat tk mai dah..

tgk muka sekoq2 tu dpt habuan duit minyak moto RM 8 serong sekoq..
depa pakai Pekan Rabu sbb pa? sbb hari cuti boleh angkut gambaq mcm ramai org..pdhal nk amik peluang org2 luaq yg beli belah..

yg kedua.. ada beberapa kedai/ hali koperasi Pekan Rabu.. tu puak totok2 PAS..

utk pengetahuan hangpa..salah satu yg kaki kuat kempen PAS.. tp bodo tktau apa.. tu kedai juai minyak angin dan makjun.. kedai tu se aras dengan kedai2 jual kerepek2 yg bersambung dgn jejantas tu.. cukup pekat lendir hijau PAS.. tp dlm kedai siap juai ubat seks jantan betina di celah2 minyak angin.. 

kt belakang siap ada juai pam vakum seks.. ITU LA SALAH SEKOQ KEDAI PENCACAI PAS/AHLI KOPERASI PEKAN RABU yang hangpa patut tau!!

wahai macai bahlol PAS... nak pemuhong org luaq buleh la kencing meleleh2.. jgn pemuhong org Aloq Setaq!!

No comments:

Post a Comment