Friday 18 January 2013

imam "jadian" bernasfu rakus layan bini atas pentas.





Wow!!! memang bernafsu pak imam ni.... sampai nak tunjukan kemesraan agak-agak la... jangan sampai orang pun kau nak buka nafsu !!!

Jom layan cerita dari sumber yang mendedahkan perangai sebanar imam ini. Kalau saya tegur lagi sudah tentu ada yang melenting kata saya suka kenakan puak pembangkang mainstream. Tapi kamu semua saksikanlah sendiri mutu atau jenis penceramah yang dijemput untuk mengambil bahagian. Setakat yang telah dipaparkan, seorang yang mengaku penghasut dan seorang lagi memang celaka.

Video klip yang seterusnya ini pula memaparkan Imam yang telah dipenjarakan atas kesalahan membaling selipar kearah hakim. Lihat saja keperibadian apa yang cuba ditunjuk oleh imam tersebut.  Begitu rakus diperlakukan sehingga kelihatan panik isteri beliau dihadapan ribuan penonton... saksikan...


sedikit info berkenaan imam ini. Hoslan Hussain berasal dari Perak tetapi sudah lama menetap di Kg Pandan. Ayahnya Hj Hussain Bin Hj Abu Bakar, seorang yg. sering berulang-alik berjemaah di Masjid Ar-Rahimah. Imam Selipar ini dulunya dikenali sebagai "Mat Rempit". 

No comments:

Post a Comment