Sunday 27 January 2013

YB Johari "bengang" penduduk Kampung kaitkan dia dengan duit permohonan dan Isu Tanah di Gunung Inas. #TukarKedah #SlmtknGngInas #pas #KL112


Video ini membuktikan bahawa keperihatinan UMNO untuk membela nasib mereka yang di "Tipu" oleh parasit dalam PAS.




"Warning" kepada kerajaa negeri Kedah untuk memberi serta menunaikan Janji di taburi oleh Regim PR untuk memberi geran tanah kepada penduduk yang telibat. Hampir 119 orang penduduk mendesak YB Johari (ADUN PAS Kupang) yang telah mengaut duit dari penduduk yang terlibat.

Resit yang di keluarkan oleh Pej. YB Johari.

Nilai yang di bayar kepada Pejabat YB PAS bukanlah sedikit, ada yang bergolok gadai untuk membayar wang permohonan tanah tersebut. malahan mencecah ribuan ringgit. 




  
Dialog bersama peguam untuk memastikan bahawa benarkah mereka ditipu, apa tindakan yang mereka boleh buat selepas ini, dan jalan penyelesaian kepada segala permasalahan ini.  atas inisiatif UMNO Baling, Membawa Peguam untuk memberi penjelasan mengenai Dukumen-dukumen yang di keluarkan oleh pejabat YB Johari ADUN Pas Kupang yang mendahului pejabat Tanah Daerah Baling dalam mengutip wang permohonan tenah Rezab di Gunung inas.

Akan ada lagi pendedah serta alasan yang di berikan oleh Pejabat YB PAS Kupang berhubung dengan Isu ini..... nantikan.

No comments:

Post a Comment