Tuesday 29 January 2013

Tahniah !!! Perlantikan @Abby_Abadi112 Sebagai #CyberTroopersALLAH

Abby Abadi meroyan lagi... Baguslah jika PAS tidak nampak minah gedik bertudung ni sebagai satu liabiliti kepada mereka kerana Abby akan mengundang rasa menyampah pengundi kepada PAS, terutamanya pengundi wanita.


Kali ini Abby mengiktiraf satu gelaran baru kepada cacai2 PAS yang meraban di internet & media sosial sebagai 'CyberTroopers ALLAH'... WOW!! Itu gelaran untuk kumpulan yang menyokong nama ALLAH diperlekehkan dalam bible?? Jom kita lihat beberapa contoh fitnah yang dilakukan oleh so-called-cybertroopers-ALLAH



Mungkin Abby tak faham makna sebenar cybertroopers hingga melabelkan ALLAH juga punya cybertroopers. Biasalah kalimah ALLAH pun sanggup mereka gadaikan demi politik sempit. Untuk mengembangkan minda Abby secara mudah, cybertroopers bermaksud seseorang yang melakukan propaganda putih (baik), kelabu (sederhana) dan hitam (jahat) di alam siber untuk mempengaruhi persepsi dan membuatkan seseorang memilih berpihak bersama mereka. Sanggupkah Abby membuat propaganda hitam (jahat) atas nama ALLAH???

Sumber Kat sini  #CyberTroopersALLAH???

3 comments:

  1. semoga allah memeberi hdayah pada abby abadi

    ReplyDelete
  2. semakin dlm ABBY memasuki dilubuk lubang neraka.

    ReplyDelete
  3. Abby yg x kekal abadi...kepada Allah juga kita kembali...

    ReplyDelete