Wednesday 16 January 2013

Jamil KUIN 'kecut Telur' berdepan staf KUIN. #TukarKedah

Benarkah apa yang di laporkan di Blog berita KUIN mengenai sikap pengecut Rektornya, Prof Datuk Dr Jamil Osman untuk berdepan dengan kebenaran. Rupanya si mangguk ini 'perangai' 2 x 5 sama juga dengan Azizan Razak. Baca ulasan dari blog tersebut.



GELOMBANG PUTIH 15 JANUARI : JAMIL LARI TINGGAL DEWAN TAKUT DENGAN SOALAN STAF

15 Jan - Gelombang Putih berjalan seperti dirancang. Perjumpaan antara Jamil dan staf yang asalnya bertujuan untuk menerangkan tentang Kuala Ketil bertukar menjadi kritikan pedas dan BERANI 2013 staf KUIN yang akhirnya menyebabkan Jamil terpaksa cabut lari seperti PENGECUT keluar dewan. Jamil bagi alasan ada meeting. Pelikkan , jika ada meeting tak kan nak buat  perjumpaan dengan staff. Jamil memang pengecut 

Jamil mungkin takut dengan kakitangan tapi Jamil kena lebih takut pada Tuhan kerana banyak menzalimi kakitangan. Lari didunia boleh buat alasan pergi meeting . Tapi akhirat nak kemana wahai Jamil ? Kami akan tuntut di akhirat.

Menarik juga dalam perjumpaan tersebut mikrofon disembunyikan kerana bimbang staff akan bersuara. Yang peliknya bila seorang staf minta mikrofon , rupa-rupanya seseorang itu menyembunyikan di bawah rostrum. Inilah penakitnya kroni-kroni Jamil . 


BERANI KERANA BENAR , TAKUT KERANA SALAH

Semua penghujjah staf KUIN amat mantop dan mendapat tepukan gemuruh lebih 90 % kakitangan KUIN yang menyokong pendirian dan perjuangan Gerakan BERSIH KUIN.

TAHNIAH SEMUA...Nantikan artikel yang lebih gempaq mengenai himpunan gelombang putih , lag dan lagi selepas ini.

"STAFF IS THE BOSS."

Sumber : http://www.blogger.com/profile/15888949462633452562

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment