Wednesday 23 January 2013

Siapa Artis kurang ajar Hina ibu sendiri? #MeleTOP





Baru baru ini adik salah seorang pengacara, pelakon dan penyampai radio terkenal telah melangsungkan perkahwinan di sebuah tempat terkemuka sekitar Kuala Lumpur.

Secara umumnya memang tak salah untuk melangsungkan perkahwinan, akan tetapi apa yang menjadi masalah besar di sini difahamkan si selebriti ini dengan adiknya sudah lama tidak bertegur sapa dan sewaktu majlis berlangsung dia langsung tidak hadir ke majlis tersebut.

Sudahlah tidak hadir, lepas itu boleh pula dia menghebohkan cerita kononnya majlis perkahwinan adiknya itu mendatang bala dan menceritakan perkara-perkara yang tidak elok di laman sosial miliknya.

Pada mulanya memang agak pelik juga, bala apakah yang menimpa majlis perkahwinan adiknya itu? Setelah diselidik dengan teliti rupa-rupanya sewaktu majlis berlangsung ibu selebriti ini difahamkan telah mengalami kecederaan parah apabila terjatuh di rumah selepas selesai majlis perkahwinan dan akibat daripada insiden tersebut si ibu mengalami kecederaan di bahagian kepala, lalu dimasukkan ke hospital.

Apa yang mengecewakan di sini apabila si selebriti yang tak kenang dek budi ini dikatakan sampai sekarang masih lagi belum bertanya khabar atau melawat ibunya yang sedang terlantar di hospital. Lagi bertambah sadis apabila dia tidak habis-habis memperlekehkan perkahwinan adik perempuannya dan seolah-olah mentertawakan ibunya yang sedang ditimpa musibah.

Hmm..tak tahulah anak jenis apa selebriti ini sampai tidak mengambil berat dan mengaku ahli keluarga sendiri. Mungkin suatu hari nanti Allah akan beri pertunjuk pada selebriti ini. Sama-samalah kita doakan semoga dia sedar dengan kesilapannya.



No comments:

Post a Comment