Thursday 17 January 2013

Soal Jawab agama bersama Rektok #KUIN Jamil ceramah perdana di Kuala Ketil. Semua staf KUIN di jemput Hadir. #TukarKedah.


Rektor KUIN jamil dipanggil memberi ceramah agama, sedangkan apa berlaku dan sedang bergolak berkenaan dengan KUIN pun si polan ni tak dapat 'handle'. Aduhai jamil !! Watak yang kau main memang sebijik macam watak dalam filem madu 4.

Jamil-jamil, masa kau kat pentas ceramah agama, aku harapkan ada la... Soalan terbaik untuk kau jawab. Jangan nak lari pulak kahhhhh-kahhhhh...

Ok... terkini Jamil akan berada di cerama pedana di, Taman Bidara, Kuala Ketil, Baling. Pada 19 Jan 2013.
Jam 9.00 malam.

Dari sumber yang di laporkan oleh blog berita KUIN, Memang benar kata ramai kakitangan KUIN bahawa Jamil menjalankan pemerintahan ala Hitler. Jika kebajikan kakitangan diabaikan , kini giliran pelajar pula.

Pelajar kampus Stargate diarhkan berpindah ke kampus Kuala Ketil walaupun belum mendapat kebenaran operasi daripada pihak Kementerian Pengajina Tinggi kini dalam dilema.

banyak email pelajar telah dihantar kepada pihak admin mengadu nasib mereka di Kuala Ketil.

Antara aduan mereka :

- KUIN langsung tidak membuat taklimat menyeluruh tentang proses perpindahan kepada pelajar terutamanya yang berkaitan penginapan dan asrama....

- Mereka terpaksa menyewa rumah yang lebih mahal daripada Taman Wira gara-gara buat kampus tetapi tida disediakan asrama

- Keselamatan pelajar siswi yang menyewa rumah amat membimbangkan , apatahlagi dengan isu gensterisme yang belum selesai.

- Pelajar seolah-oleh dibiarkan begitu sahaja tanpa dibantu untuk mendapatkan asrama sedangkan pada tahun lepas janji manis mengatakan , masalah asrama di KUIN Alor Setar akan selesai setelah berpindah ke Kuala Ketil... namun semuanaya hanyalah janji manis ..

P/S : Layak kah Jamil 'pembohong' berada di pentas ceramah perdana.....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. aku baru cadang nak apply jd lecturer kat #KUIN kola ketil....
    tunggu lepas PRU 13 la....

    ReplyDelete