Wednesday 30 January 2013

Gempar !!! Peluang terbaik Untuk mereka yang inginkan 'tranformasi' untuk berjaya #BNYJobsfair13 @McTheoryCroniez @tunfaisal @khairykj #DEMIRAKYAT.

Mulanya di sini !!!!

Bertempat di Kompleks Sukan Sultan Abdul Halim, Suka Menanti Alor Setar, Karnival Kerjaya, yang di inspirasikan oleh Pegerakan Pemuda Barisan Nasional. Keperihatinan sayap pemuda BN kepada golongan Belia dan pemuda mencetuskan ilham menganjurkan satu Karnival Kerjaya
sebagai salah satu platform terbaik untuk mencari kerja.

BN Youth Job Fair menawarkan peluang pekerjaan selain bidang kemahiran bagi memenuhi keperluan pasaran kerja.Karnival kerjaya ini diadakan bersempena satu himpunan bersejarah Anak Muda Kedah bersama PM 1 Malaysia, Dato' Sri Najib Razak.

Tambahan pula, lebih dari 85 agensi kerajaan dan syarikat swasta yang menyediakan 4,200 peluang kerjaya dari segi pekerjaan dan perniagaan. jawatan kosong dalam pelbagai bidang ditawarkan sempena penganjuran sebagai platform mencari maklumat pekerjaan berbanding hanya mencarinya di dalam Internet.

"Ia bukan satu kunjungan yang sia-sia bagi anda semua. Banyak ilmu dan maklumat yang boleh di perolehi.
Ayohhhhh !!!! Pemuda dan Pemudi kita serbu BN Youth Job Fair yang BERMULA ESOK (31 Januari 2013 sehingga 01 February 2013). Jom !!! Temujanji kita di sana. Pelbagai acara dan program menarik disusun untuk kepuasan anda.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. bagus la kerajaan bn buat camni utk rakyat kadah yg masih mengangur..sekarang ni bayak rakyat yg kuar u blum dapat keja lagi..ada yg tungu bertahun2 bru dapat keja..

    ReplyDelete