Wednesday 23 January 2013

@ustazfathubari cemarkan Imej PAS di Kupang. Penjelasan Hukum Hudud. #TukarKedah @abuaqifstudio @tunfaisal

“Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat dari kulit kambing untuk mendapat simpati orang ramai dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan ) pun akan menjadi bingung ”. Riwayat Abu Hurairah r.a



Ikuti Penjelasan UFB berkenaan Hudud, yang di dedang PAS yang mempunyai unsur-UNSUR FAHAMAN SYIAH.




ketika menerajui Terengganu sebagai Menteri Besar pernah menyatakan bahawa hudud hanyalah 0.001% dalam kenegaraan Islam walaupun sebelum itu PAS pernah mendabik dada yang mereka akan melaksanakan hudud, sejurus ayam berkokok sekiranya mereka memerintah.
Setelah bekerjasama dengan DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat, PAS telah bersetuju untuk melupakan terus hudud dan Negara Islam serta mengambil sikap terbuka terhadap arak, judi dan pusat-pusat hiburan di seluruh negara.

2 comments:

  1. Bila pas kata melupakan n kata takkan laksanakan hukum hudud?

    ReplyDelete
  2. Baca paperla carlos santiago...ko ni....kalo x takan pas berani nk sanggah kapal senghh ckp itu hari....

    ReplyDelete