Thursday 24 January 2013

Tahniah !!! Akhirnya Hadi Awang akan ke #Gaza bawa misi PAS. #KL112 @NajibRazak

http://www.buletinonline.net/images/stories/aberita11/amal%20gaza1.jpg

Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata komitmen dan sokongan moral serta kebersamaan PAS terhadap perjuangan membela nasib umat Islam di Gaza dan Palestin tidak pernah luntur.



“Untuk Palestin, kita (PAS) mempunyai suatu tanggungjawab untuk mempertahankan kerajaan Parti Islam Hamas, yang telah menang pilihan raya secara sah empat tahun yang lalu.


Sementara orang PAS termasuk Nik Aziz malah pencacai amal hanya jaguh kampung sahaja membelakangi undang-undang. mereka sendiri hanya berani buat bising dalam negara, kononnya membela nasib rakyat Palestin dan menentang kekejaman Israel, 

najib nasa
Najib ambil risiko dan keluar dari keselesaan di Malaysia ini dengan datang sendiri ke Gaza untuk menunjukkan sokongan kepada rakyat Palestin. 

zulnordin nasha palestin

PAS pun tak tau  Ahli Majlis Syura Ulama PAS, Nasharudin Mat Isa yang mengikuti lawatan kemanusiaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke Palestin.

Nasha bakal dikenakan tindakan kerana ikut Najib ke Gaza !!

3 comments:

  1. Pas dgn DAP pun sudah terkencing, inikan pula nak ke Gaza!

    ReplyDelete
  2. Diharap Haji Hadi sebelum memuat kenyataan menyokong Gaza, leih baik selesaikan Isu Khalimah ALLAH dan Amanat dia dahulu.Barulah nampak lebih Iklas.

    ReplyDelete